Denssan

Städdag

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Denna dagen har verkligen gått fort! Klockan är redan 13.00 och det är dags för lunch. Ska hem och gå ut en sväng med Shira, sen blir det faktiskt risgrynsgröt till lunch, ska bli riktigt gottigt.. =)

Igår hade jag myspys med älski framför tv:n. Marcus gjorde pannkakor och det var grymt gott. Skulle ta med mig de som blev över till lunch idag, men ja minnet är inte så bra. Så nu sitter jag här på jobb och är sugen på pannkakor, men de ligger så fint hemma i kylen, det är typiskt.. =/.

Idag är det omsdag igen, känns som det var i förrgår senast. Så idag är det KU som gäller. Vet inte vad vi hittar på för skjigt idag, kan tänka mig att det blir ungefär som förra söndagen, lite kort och Efterlyst. Men det är inte helt fel det =)

Jag ska vara duktig idag med, ska städa hemma under de 2 timmarna som jag är ledig. Det behöves verkligen. Jag förstår inte riktigt hur där kan bli så skitigt när man aldrig är hemma. Ja sover ju bara hemma om onsdagarna ändå ser där ut som ett 3:e världskrig. Så idag ska jag ta mig i kragen och fixa till lite, bädda rent och dammsuga hade inte varit helt fel =)

Nä dax att röra på sig, ska hinna fixa med tvätten nu på lunchen med!

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: