Denssan

Snart snart snart..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Inte lång tid kvar på jobb nu, åhh skönt! Jag vill bara ha helg nu!
Synd att det är så tråkigt väder ute bara, men då passar det bra att bara ligga hemma i soffan och mysa, det är inte helt fel det.. =)..





Once in your life you find someone
Who will turn your world around
Bring you up when you're feelin' down
Now, nothin' could change what you mean to me
There's lots that I could say
Just hold me now
Cause our love will light the way

I've been waitin' for so long
For somethin' to arrive
For love to come along
Now our dreams are comin' true
Through the good times and the bad
Yeah - I'll be standin' there by you




Ska försöka hinna förbi min syster inna jag åker till malmö med, vill se hur hon ser ut i den nya hårfärgen, är så nyfiken! Kan inte hålla mig tills imorgon. Så kan jag passa på att pussa på Vince och Alice med, det är inte helt fel. Vince sa till mig i telefonen innan att han skulle måla en teckning till moster, så att hon inte blev ledsen. Han är så underbar min lilla prins <3



Moster älskar er med än hon kan förklara! Ni är mina små busfrön <3






Vänner för evigt! Denise + Jenny = Sant ;)


Dags att göra det sista inför helgen.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: