Denssan

Skrattretande..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Finns det något roligare än när folk tror att de är något som de inte är? När de tror att de är störst bäst och vackrast när folk egentligen tycker helt tvärt om?
Igår kom jag i diskussion med en tjej på jobbet, som för övrigt är en av de som brukar hjälpa till att jobba där. Men hon sjunker ner till de yngres nivå och tror att hon är någonting! Men det enda hon gör är att hon skämmer ut sig själv och till sist kommer hon att stå där och tycka synd om sig själv. Egentligen så är det en väldigt härlig tjej men som nog inte riktigt vet var hon har sig själv. Detta gör att hon vänder kappan efter vinden och blir som de hon umgås. Ena dagen är hon hur go som helst sen nästa dag är hon med någon annan och då tror hon att hon är något. Det kallar jag för skrattretande. Att stå och vara uppkäftig emot mig, som hon för övrigt inte har varit innan, framför nya folk där nere! Var vill hon komma med det? Tror hon att hon blir någon av det? Mer än att hon skämmer ut sig? Sen att börja hitta på en massa saker om att folk tycker dittan och dattan! Detta gör mig så jäkla förbannad så att jag nästan ser rött! Är det någon som tycker något, kom då till mig istället och säg det! Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte på hälften av vad denna människan säger, för det är mycket skit som kommer ur hennes mun. Sen är hon ju inte så gammal heller och hon kommer nog att växa upp en dag hon med. Jag hoppas på det i alla fall!!


/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: