Denssan

FREDAG!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då sitter man på jobb för sista dagen denna vecka, SKÖNT! Idag är jag helt slut i kroppen känns det som. Ögonen orkar knappt hålla sig öppna och ajg längtar bara hem till min säng. Hungrig är jag med, men får vänta 1 timme tills det är frukost, gott ska det bli!
Helgen är planerad till fullo. =). Idag efter jobb blir det antagligen träning, sen ska jag köra förbi mormor en sväng, den tantan blir 70 år idag, GRATTIS GRATTIS mormor! Ska hjälpa min kusin att försöka få in en tv i bilen, antingen min bil eller hans bil. Sen ska vi två köra in till malml till min älskling. Där ska vi laga god mat, fixa med tv:n och bara njuta av att det är fredag. Det kommer säkert att bli Idol sen kanske lite kortspel? Det är aldrig fel.
Imorgon ska jag ut och gå med Bettan på förmiddagen, om det nu inte är sånt här tråkigt väder, då stannar jag hemma i sängen. =). Sen ska vi träffas hemma hos min syster hela tjocka släkten. Vi ska in till Lets go i malmö och fira mormor och lillebror. =). Där blir det mat och bowling och sånt skojigt. =)
På söndag blir det till att gå upp tidigt, ska hjälpa min syster i Caféet på Karlssons auktioner. Så det blir till att bre ca 100 mackor och skära upp kakor. Men det ska bli skojigt att jobba tillsammans med min snäcka. =). Som förövrigt har gått och blivit brunett. Ska bli intressant att se henne idag. Men jag tror att det är jättefint på henne, allt klär en skönhet ;)

Åhh jag hör verkligen hur min säng kallar! Jag är så avis på min aöta lilla Shira som just nu vid detta tillfället ligger och myser i sängen! Vill byta plats =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: