Denssan

Det gör ont i hela kroppen

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

När det händer något med någon som står en nära så känns det i hela kroppen. Man kan nog inte riktigt förklara den känslan. Just nu känns det bara så jäkla jobbigt men jag vet att allt kommer att bli bra. Det kommer att lösa sig, som jag sa i telefonen innan "det finns alltid de som har det värre". Jag vet att du kommer att klara detta bra och att allt kommer att vara som vanligt snart igen. Jag vill att du ska veta att vad som än händer så finns jag här för dig. Är det något så ring, jag vill veta att du mår bra. Vi har gjort så mycket tillsammans genom åren, jag har så många fina minnen. Fler kommer det att bli. Nu har vi bara en sak att lägga till, fast på den dåliga sidan av våra minnen. Livet har upp och nedgångar som man måste ta sig igenom, livet är inte alltid en dans på rosor. Men man lär sig på vägen, blir klokare för var år som går. Jag vill i alla fall att du ska veta att jag älskar dig!


/Denise

Kommentarer

  • Malin säger:

    Så fint skrivit!

    2008-11-23 | 10:22:11

Kommentera inlägget här: