Denssan

Äntligen onsdag!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är det onsdag, jag har längtat! För förutom helgen så får jag lov att synda på onsdagar. Idag blir det genom kinamat och en massa godis, gottigt! Men först efter jobb blir det en lååång promenad min min darling Jenny. Skönt ska det bli, även om det är tråkigt väder. Men det gör inget för vi SKA ut och gå. Har vi sagt det så blir det så, eller hur?? =)

                                                        Jenny och jag efter fotograferingen på Turning Torso!


Pratade med min syster igår, hon var sjuk. Tycker synd om henne. =/. Jag hoppas verkligen att hon blir frisk snart så jag kan komma dit. Saknar dem ju! Speciellt mina små hjärtan Vince och Alice. De är de sötaste som finns! Jag bara måste träffa de så ofta jag bara kan, annars mår jag inte bra. De är mina små älsklingar!

                                                             Mina små änglar! Syster, Vince och Alice <3


Igår blev det träning igen, så skönt! Men fy för vad det känns i kroppen idag, men det är en härlig känsla. Men det blir "bara" en promenad idag, hinner inget annat. Jag slutar ju här på jobb kl 16 sen ska jag jobba med mina underbara  ungdomar kl 18. Så jag hinner bara promenad och äta idag.
Så då får vi se vad det kommer för några typer ner till Ku idag. Igår hade där tydligen varit en del jobbiga småglin. Men de fick snällt gå där ifrån, för såna vill vi inte ha där nere. Jag har ju redan blivit kallas för "den sura kärringen" och "hon med pitbullen", haha.. =).. För det första, roligt att bli kallad kärrring vid 24års ålder? Men det gör inget, ju jävligare de är emot mig, ju jävligare är jag tillbaka. Så är det bara. För det andra så kalla inte min vackra Shira för pitbull igen! Kan folk inte se skillnad på en Ridgeback och en pitbull så är det nog dags att skaffa glasögon!

                                                                                Mattes lilla sötnos Shira!


Idag får jag inte träffa min Marcus. Jag ska sova själv, vilket jag nästan aldrig gör och det är lika jobbigt var gång. Jag sover inte alls lika bra utan honom intill mig. Det är i alla fall tur att jag har Shira, det är mysigt att ha henne under täcket så hon kan värma mig. =)
Men imorgon är jag hemma hos min älskling igen, tur är väl det ;) Marcus <3

                                                                    Jag och älskling i Balle -08. Love you!



Dags att fixa lite till på jobb innan det är dags för lunch.. =)

/ Denise





 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: