Denssan

Skitdag!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Denna dagen har inte börjat bra. Dagen igår slutade skit. Har inte sovit mycket inatt, mina ögon är trötta och inget vill fungera. Jag vill bara hem till min säng, bädda ner mig och glömma allt. Drömma mig bort och vakna pigg med alla problem borta! Det hade varit så jäkla skönt, tänk om jag hade kunnat det! Nä istället får man sitta här på jobb och försöka se glad ut, gör en massa pappersarbete och hoppas på att dagen går fort. När jag slutar idag, vilket jag hoppas blir vid 15- tiden, så ska jag köra in till malmö och lämna Shira till älski.
Sen ska jag träffa Bettan och Bettan på A9 kl 17.00. Ska äta något gott innan vi ska iväg på Erotic party. Men innan jag sitter där kl 17 kommer dagen inte att bli lätt. Ibland är allt bara skit!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: