Denssan

Julbord med Kyrkorådet

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Redan den 10 december idag och jag har inte ens börjat att få några julkänslor =/ Men kanske senare ikväll efter att jag varit på julbord med kyrkorådet och ätit en massa god mat =) Då kanske julkänslorna kommer, jag hoppas på det i alla fall. Jag älskar ju julen, men hur roligt är det när det inte känns som jul? Det är nog för att tiden går så fort, man hinner ju inte med. I mina tankat är jag fortfarande kvar i augusti-september månad. Har lixom fastnat i tiden, konstigt men sant. Sen när man kommer ut i kylan så inser man att det inte riktigt stämmer. Men solen skiner i alla fall idag, ska bli skönt att komma ut med Shira.
Har haft en jäkla morgon nu på jobb, bara en massa klydd ifrån begravningsbyrån och siffror som inte vill som jag vill. Förmiddagen har bara sprungit förbi och det känns inte som att jag har hunnit med att göra något, papperna tar ju aldrig slut! 

Igår var jag och älskling och lillebror hos Robban i Lund. Som vanligt så blev det en hel del shopping =) Jag köpte mig ett par grymt snygga hängsleskjorts i Dickies, så jäkla granna =) En Trophy Queen tröja som jag tittat på läängem, fick ett bar pris så jag slog till =) Sen hittade jag en snygg Depalma jacka till Jenny för en billg peng ;) Kan det bli bättre? Lillebor hittade ett par Vision skor och en Dickies keps, så nu är hans julklapp fixad. Den blev lite dyrare än det var tänkt, men det var det värt =)
Jag skulle kunna köpa allt som de har på HepCat men man får ta lite i taget =)
Sen var jag och älski hemma och tittade tv och mös. Lika underbart som vanligt!

Idag hoppas jag på att jag hinner träffa Jenny en liten stund innan jag ska iväg igen. Kanske ta en långpromenad med våra små hjärtan och snacka en massa skit, det kan vi behöva ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: