Denssan

Heminredningsparty

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår efter jobb så var jag bjuden på Heminredningsparty. Vilka fina saker där fanns. Tyvärr så kunde jag inte köpa något eftersom jag för tillfäller inte riktigt vet var jag bor eller var jag ska bo. Det är ganska så jobbigt att bo på två ställen, börjar att trötta på det nu. Man hittar inget av sina saker för jag vet ju inte om de är hemma i min lägenhet ellr hemma hos Marcus. Sen är jag aldrig hemma i min egen lägenhet, det känns inte som att det är där jag bor nu längre. Sover bara hemma om onsdagarna när jag jobbar till 22. Jag hoppas verkligen att vi hittar en bra lägenhet snart, för trött är jag på detta! Jag vill ha ett hem som känns som mitt hem, inte 2 olika hem där inget av de känns som hemma.
Men jag hittade i alla fall en julkapp till min söta Jennypenny, så nu är jag snart färdig med alla klappa. =). SKÖNT! Bara något litet kvar till Alice och Marcus, sen är allt fixat.

Denna dagen har verkligen gått fort, jag har haft fullt upp att göra, skickat ut minst 90 brev, vilket tog nästan hela förmiddagen. Men jag tycker om att ha mycket att göra =). Nu ska jag snart packa ihop och bege mig hem. Marcus kommer till mig idag, myspysigt <3 Sen ska jag jobba kl 18-22 med mina söta Ku:are, får se vad det blir för roligt spel idag då, något blir det alltid.. =)

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: